If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Както колегата сатанизъм каза , 159 нито е по-бърза нито е с по-нисък разход , по-скъпа е с по -скъпа подръжка , и дори на мен 156 фацелифт ми харесва повече от 159, защото купето на 156 все още може да наподоби спортно , докато 159 е прекаленоо огромна , а и колегата който пита за колата иска да извлече мощност от нея и скорост а 159 определено не е оферта за него
Много правилно си се ориентирал колега, 156 фейслифт ми харесва, защото седана му е 1385 кг, а комбито е с цели 50 кила отгоре- 1435, което пак е супер на фона на 159- 1640 кила е седана с 2.4 200 коня, комбито е около 1700. Направо нямам думи, тия коли да нямат бетонни плочи в багажника, че тежат толкова много. То 166-цата ми тежи по-малко от тая 159-ка, а е много по-широка и по-комфортна. 156 е добър вариант, защото по мои относителни изчисления 250 коня на 1385 кила трябва да дават от ниска до средна 14-ка на 400 м. което горе долу ме удовлетворява за икономична ежедневка със всички екстри. И в чуждите форуми не успявам да намеря някой да се е захващал с такъв проект, повечето се занимават или с 1.9 Мултиждет 150 коня или с 2.4 200 коня, но Брера и 159 колкото и да ги правиш (има направени 280 коня такива коли) пак няма да вървят заради невероятно високото си тегло. Да не забравяме все пак логото на Lotus - More is less.
Много правилно си се ориентирал колега, 156 фейслифт ми харесва, защото седана му е 1385 кг, а комбито е с цели 50 кила отгоре- 1435, което пак е супер на фона на 159- 1640 кила е седана с 2.4 200 коня, комбито е около 1700. Направо нямам думи, тия коли да нямат бетонни плочи в багажника, че тежат толкова много. То 166-цата ми тежи по-малко от тая 159-ка, а е много по-широка и по-комфортна. 156 е добър вариант, защото по мои относителни изчисления 250 коня на 1385 кила трябва да дават от ниска до средна 14-ка на 400 м. което горе долу ме удовлетворява за икономична ежедневка със всички екстри. И в чуждите форуми не успявам да намеря някой да се е захващал с такъв проект, повечето се занимават или с 1.9 Мултиждет 150 коня или с 2.4 200 коня, но Брера и 159 колкото и да ги правиш (има направени 280 коня такива коли) пак няма да вървят заради невероятно високото си тегло. Да не забравяме все пак логото на Lotus - More is less.
Не знам дали си се возил в 159-ка , но аз карам такава , като преди това съм имал и 156-ца и то много наточена и трябва да ти кажа , че със 159-та минавам на същите места със скорост с която със 156-та съм просто излетял извън пътя.159-та е вярно по-тежка , но много по-стабилна и устойчива.Не всичко е динамика , макар да мисля , че и там 156-та едва ли ще бъде по-добра и в сток и в чип вариант. Абе просто по-новото си е по-добро , това е прогреса иначе още щяха да правят 156-ци.
Не знам дали си се возил в 159-ка , но аз карам такава , като преди това съм имал и 156-ца и то много наточена и трябва да ти кажа , че със 159-та минавам на същите места със скорост с която със 156-та съм просто излетял извън пътя.159-та е вярно по-тежка , но много по-стабилна и устойчива.Не всичко е динамика , макар да мисля , че и там 156-та едва ли ще бъде по-добра и в сток и в чип вариант. Абе просто по-новото си е по-добро , това е прогреса иначе още щяха да правят 156-ци.
Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета!!!
маховик - >850лв., Съединител комплект с усиления притискателен диск - >500лв., труд - >150лв.
Полуоска надали ще скъса щото там, където е моментът на усукване, те са удебелени. Но посочените по-горе - моментално, ако не са специално изпълнение
И стига с тия шкоди и голфове, тук не е Перник! И 400Nm е колосално число
850лв банан!Къде бяхте с тея оферти като търсех маховик аз....
Тия по 850лв са reconditioned....като знам колко карат новите, тея сигурно ще ги сменяш с маслото всеки път...тоя спор го водих вече веднъж...
А полуоските тука всяка втора е със сменени преди 200,000....
Миро, и ти ще останеш изненадан като се видим, ама айде, че още има време
850лв банан!Къде бяхте с тея оферти като търсех маховик аз....
Тия по 850лв са reconditioned....като знам колко карат новите, тея сигурно ще ги сменяш с маслото всеки път...тоя спор го водих вече веднъж...
А полуоските тука всяка втора е със сменени преди 200,000....
Миро, и ти ще останеш изненадан като се видим, ама айде, че още има време
Ами на маховика се троши най-вече лагера. Пружина не знам, не съм чувал. Сменяш лагера и нещата заспиват. Само занитването трябва да е професионално. Имам при мен оставен един такъв на един приятел за продажба. А 850лв. е с отстъпката де
---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:51 ----------
Не знам дали си се возил в 159-ка , но аз карам такава , като преди това съм имал и 156-ца и то много наточена и трябва да ти кажа , че със 159-та минавам на същите места със скорост с която със 156-та съм просто излетял извън пътя.159-та е вярно по-тежка , но много по-стабилна и устойчива.Не всичко е динамика , макар да мисля , че и там 156-та едва ли ще бъде по-добра и в сток и в чип вариант. Абе просто по-новото си е по-добро , това е прогреса иначе още щяха да правят 156-ци.
159 имат стандарт VDC, докато не всяка 156 го има. Но като го има - нямам думи. И 159 като е по-тежка има по-голяма инертност на масата. По-важно е колко високо е центърът и на тежеста
Ами на маховика се троши най-вече лагера. Пружина не знам, не съм чувал. Сменяш лагера и нещата заспиват. Само занитването трябва да е професионално. Имам при мен оставен един такъв на един приятел за продажба. А 850лв. е с отстъпката де
---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:51 ----------
159 имат стандарт VDC, докато не всяка 156 го има. Но като го има - нямам думи. И 159 като е по-тежка има по-голяма инертност на масата. По-важно е колко високо е центърът и на тежеста
Е аз пък имам думи , а и опит и с двете защото 156-та ми бе 2002г. и имаше и VDC/ASR/ и стабилността и няма нищо общо с това в 159-та.Тя е много , ама много по-стабилна кола . Не подскача , не занася и центъра на тежестта при очевидната и по-голяма ширина със сигурност е по-ниско така , че извода не е само очевиден , а и обективно установен и то многократно, а масата има и своите плюсове , не само минуси и когато колата си има съответните системи тя може да се контролира в определени граници.Когато излезеш извън тях дори и да си по-лек това с нищо няма да ти помогне.
Е аз пък имам думи , а и опит и с двете защото 156-та ми бе 2002г. и имаше и VDC/ASR/ и стабилността и няма нищо общо с това в 159-та.Тя е много , ама много по-стабилна кола . Не подскача , не занася и центъра на тежестта при очевидната и по-голяма ширина със сигурност е по-ниско така , че извода не е само очевиден , а и обективно установен и то многократно, а масата има и своите плюсове , не само минуси и когато колата си има съответните системи тя може да се контролира в определени граници.Когато излезеш извън тях дори и да си по-лек това с нищо няма да ти помогне.
Е колега добре, че твоята е имала системите но карал ли си файса на 156 защото има малки разлики поне моята а по нея всичко си беше оригинално !
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
2007 се прави 156 само Face Lift. Даже и сега можеш да си я поръчаш май. Тя е дизайнерска кола - Giugiaro!!!
2007 не се прави никаква 156...била тя и фейслифт...последните 156-ци са направени края на 2005....после само Кросвагон...
Така като чета, чудя се дали ония маховик не е от 10клапанова 2.4ка...
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Е аз пък имам думи , а и опит и с двете защото 156-та ми бе 2002г. и имаше и VDC/ASR/ и стабилността и няма нищо общо с това в 159-та.Тя е много , ама много по-стабилна кола . Не подскача , не занася и центъра на тежестта при очевидната и по-голяма ширина със сигурност е по-ниско така , че извода не е само очевиден , а и обективно установен и то многократно, а масата има и своите плюсове , не само минуси и когато колата си има съответните системи тя може да се контролира в определени граници.Когато излезеш извън тях дори и да си по-лек това с нищо няма да ти помогне.
Да, с около 8см. е по-широка 1743 -> 1824 за 159 външна страна гуми
156-та и особено пълния фейслифт след 2003 си е много хубава кола.Когато продадох моята 156-ца /вътрешния фейс/през 2009г. се бях насочил именно към такава , но в България нямаше никакво предлагане на читави екземпляри , 2 спортвагона , единия от които с големия мотор-2.4 -175 к.с. който бе акцизен и само един седан със същия като на моята предишна мотора-116к.с.Гледах ги всичките , нищо не ми хареса , а нямах нито време , нито търпение да хода по Италия или Германия за друга Алфа.Видях 159-та съвесм случайно на живо и не можах да устоя на изкушението , макар , че цената бе двойна на 156-те и всичките ми познати да ми пееха , че съм луд да дам толкова пари за Алфа , а не за нещо немско.Аз обаче не ги дишам нещо немските коли /особено групата ФВ/и въобще не се двоумих.Отначало честно казано ми се струваше прекалено голяма и тежка , но вече и свикнах и се кефя максимално.156-та особено фейслифта продължава да ми харесва и е чудесен избор за парите си , като винаги когато се возя в нея /имам приятел с такава/ усещането е за изключително приятен автомобил, а с мотора от 175к.с. дори и в стоков вариант си е направо супер.
Comment