Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Алфа 156 Фейслифт 2.4 20V MJet

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Както колегата сатанизъм каза , 159 нито е по-бърза нито е с по-нисък разход , по-скъпа е с по -скъпа подръжка , и дори на мен 156 фацелифт ми харесва повече от 159, защото купето на 156 все още може да наподоби спортно , докато 159 е прекаленоо огромна , а и колегата който пита за колата иска да извлече мощност от нея и скорост а 159 определено не е оферта за него
    Много правилно си се ориентирал колега, 156 фейслифт ми харесва, защото седана му е 1385 кг, а комбито е с цели 50 кила отгоре- 1435, което пак е супер на фона на 159- 1640 кила е седана с 2.4 200 коня, комбито е около 1700. Направо нямам думи, тия коли да нямат бетонни плочи в багажника, че тежат толкова много. То 166-цата ми тежи по-малко от тая 159-ка, а е много по-широка и по-комфортна. 156 е добър вариант, защото по мои относителни изчисления 250 коня на 1385 кила трябва да дават от ниска до средна 14-ка на 400 м. което горе долу ме удовлетворява за икономична ежедневка със всички екстри. И в чуждите форуми не успявам да намеря някой да се е захващал с такъв проект, повечето се занимават или с 1.9 Мултиждет 150 коня или с 2.4 200 коня, но Брера и 159 колкото и да ги правиш (има направени 280 коня такива коли) пак няма да вървят заради невероятно високото си тегло. Да не забравяме все пак логото на Lotus - More is less.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      ....
      Апропо, 2.4jtdm 200кс 159-ката може да ме хване за разхода....и за вървенето...
      Само да ти кажа, че ако те хване едно такова 1700кг леко пипнато комби, но от правилния човек разбира се, ще останеш доста изненадан .
      sigpicex
      147Q2
      300bhp/606nm
      Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
        То 166-цата ми тежи по-малко от тая 159-ка, а е много по-широка и по-комфортна.
        159 e по-широка от 166.

        Ясно, че ако само динамиката е важна - 156 е по-бърза, но всичко останало е в полза на 159.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
          Много правилно си се ориентирал колега, 156 фейслифт ми харесва, защото седана му е 1385 кг, а комбито е с цели 50 кила отгоре- 1435, което пак е супер на фона на 159- 1640 кила е седана с 2.4 200 коня, комбито е около 1700. Направо нямам думи, тия коли да нямат бетонни плочи в багажника, че тежат толкова много. То 166-цата ми тежи по-малко от тая 159-ка, а е много по-широка и по-комфортна. 156 е добър вариант, защото по мои относителни изчисления 250 коня на 1385 кила трябва да дават от ниска до средна 14-ка на 400 м. което горе долу ме удовлетворява за икономична ежедневка със всички екстри. И в чуждите форуми не успявам да намеря някой да се е захващал с такъв проект, повечето се занимават или с 1.9 Мултиждет 150 коня или с 2.4 200 коня, но Брера и 159 колкото и да ги правиш (има направени 280 коня такива коли) пак няма да вървят заради невероятно високото си тегло. Да не забравяме все пак логото на Lotus - More is less.
          Не знам дали си се возил в 159-ка , но аз карам такава , като преди това съм имал и 156-ца и то много наточена и трябва да ти кажа , че със 159-та минавам на същите места със скорост с която със 156-та съм просто излетял извън пътя.159-та е вярно по-тежка , но много по-стабилна и устойчива.Не всичко е динамика , макар да мисля , че и там 156-та едва ли ще бъде по-добра и в сток и в чип вариант. Абе просто по-новото си е по-добро , това е прогреса иначе още щяха да правят 156-ци.
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
            Не знам дали си се возил в 159-ка , но аз карам такава , като преди това съм имал и 156-ца и то много наточена и трябва да ти кажа , че със 159-та минавам на същите места със скорост с която със 156-та съм просто излетял извън пътя.159-та е вярно по-тежка , но много по-стабилна и устойчива.Не всичко е динамика , макар да мисля , че и там 156-та едва ли ще бъде по-добра и в сток и в чип вариант. Абе просто по-новото си е по-добро , това е прогреса иначе още щяха да правят 156-ци.
            Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
            абе така ше кажеш ти
            Абе и аз така ще кажа, колкото по-ново, толкова по-ново....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
              Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета !!!
              маховик - >850лв., Съединител комплект с усиления притискателен диск - >500лв., труд - >150лв.
              Полуоска надали ще скъса щото там, където е моментът на усукване, те са удебелени. Но посочените по-горе - моментално, ако не са специално изпълнение
              И стига с тия шкоди и голфове, тук не е Перник! И 400Nm е колосално число
              850лв банан!Къде бяхте с тея оферти като търсех маховик аз....
              Тия по 850лв са reconditioned....като знам колко карат новите, тея сигурно ще ги сменяш с маслото всеки път...тоя спор го водих вече веднъж...
              А полуоските тука всяка втора е със сменени преди 200,000....

              Миро, и ти ще останеш изненадан като се видим, ама айде, че още има време
              Last edited by Satanism; d.m.y г., 22:01.
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                850лв банан!Къде бяхте с тея оферти като търсех маховик аз....
                Тия по 850лв са reconditioned....като знам колко карат новите, тея сигурно ще ги сменяш с маслото всеки път...тоя спор го водих вече веднъж...
                А полуоските тука всяка втора е със сменени преди 200,000....

                Миро, и ти ще останеш изненадан като се видим, ама айде, че още има време
                Ами на маховика се троши най-вече лагера. Пружина не знам, не съм чувал. Сменяш лагера и нещата заспиват. Само занитването трябва да е професионално. Имам при мен оставен един такъв на един приятел за продажба. А 850лв. е с отстъпката де

                ---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

                Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                Не знам дали си се возил в 159-ка , но аз карам такава , като преди това съм имал и 156-ца и то много наточена и трябва да ти кажа , че със 159-та минавам на същите места със скорост с която със 156-та съм просто излетял извън пътя.159-та е вярно по-тежка , но много по-стабилна и устойчива.Не всичко е динамика , макар да мисля , че и там 156-та едва ли ще бъде по-добра и в сток и в чип вариант. Абе просто по-новото си е по-добро , това е прогреса иначе още щяха да правят 156-ци.
                159 имат стандарт VDC, докато не всяка 156 го има. Но като го има - нямам думи. И 159 като е по-тежка има по-голяма инертност на масата. По-важно е колко високо е центърът и на тежеста

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                  Ами на маховика се троши най-вече лагера. Пружина не знам, не съм чувал. Сменяш лагера и нещата заспиват. Само занитването трябва да е професионално. Имам при мен оставен един такъв на един приятел за продажба. А 850лв. е с отстъпката де

                  ---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:51 ----------


                  159 имат стандарт VDC, докато не всяка 156 го има. Но като го има - нямам думи. И 159 като е по-тежка има по-голяма инертност на масата. По-важно е колко високо е центърът и на тежеста
                  Е аз пък имам думи , а и опит и с двете защото 156-та ми бе 2002г. и имаше и VDC/ASR/ и стабилността и няма нищо общо с това в 159-та.Тя е много , ама много по-стабилна кола . Не подскача , не занася и центъра на тежестта при очевидната и по-голяма ширина със сигурност е по-ниско така , че извода не е само очевиден , а и обективно установен и то многократно, а масата има и своите плюсове , не само минуси и когато колата си има съответните системи тя може да се контролира в определени граници.Когато излезеш извън тях дори и да си по-лек това с нищо няма да ти помогне.
                  Alfa Romeo Giulietta 170hp

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                    Е аз пък имам думи , а и опит и с двете защото 156-та ми бе 2002г. и имаше и VDC/ASR/ и стабилността и няма нищо общо с това в 159-та.Тя е много , ама много по-стабилна кола . Не подскача , не занася и центъра на тежестта при очевидната и по-голяма ширина със сигурност е по-ниско така , че извода не е само очевиден , а и обективно установен и то многократно, а масата има и своите плюсове , не само минуси и когато колата си има съответните системи тя може да се контролира в определени граници.Когато излезеш извън тях дори и да си по-лек това с нищо няма да ти помогне.
                    Е колега добре, че твоята е имала системите но карал ли си файса на 156 защото има малки разлики поне моята а по нея всичко си беше оригинално !

                    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                      Е колега добре, че твоята е имала системите но карал ли си файса на 156 защото има малки разлики поне моята а по нея всичко си беше оригинално !
                      2007 се прави 156 само Face Lift. Даже и сега можеш да си я поръчаш май. Тя е дизайнерска кола - Giugiaro!!!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                        2007 се прави 156 само Face Lift. Даже и сега можеш да си я поръчаш май. Тя е дизайнерска кола - Giugiaro!!!
                        2007 не се прави никаква 156...била тя и фейслифт...последните 156-ци са направени края на 2005....после само Кросвагон...
                        Така като чета, чудя се дали ония маховик не е от 10клапанова 2.4ка...
                        Last edited by Satanism; d.m.y г., 11:14.
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                          2007 се прави 156 само Face Lift. Даже и сега можеш да си я поръчаш май. Тя е дизайнерска кола - Giugiaro!!!
                          Колега знам от кога до кога се прави файса все пак имам такава !

                          ---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:57 ----------

                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          2007 не се прави никаква 156...била тя и фейслифт...последните 156-ци са направени края на 2005....после само Кросвагон...
                          Точно колега 156 фейс и ГТА се произвеждат до октомври 2005 след това е 159 ,фейса започва от 2003 а ГТА от 2001 !
                          Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 11:05.

                          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                            Колега знам от кога до кога се прави файса все пак имам такава !

                            ---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:57 ----------


                            Точно колега 156 фейс и ГТА се произвеждат до октомври 2005 след това е 159 ,фейса започва от 2003 а ГТА от 2001 !
                            Казах по поръчка. Жалко, че не мога да цитирам къде и беше само за Италия

                            ---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

                            Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                            Е аз пък имам думи , а и опит и с двете защото 156-та ми бе 2002г. и имаше и VDC/ASR/ и стабилността и няма нищо общо с това в 159-та.Тя е много , ама много по-стабилна кола . Не подскача , не занася и центъра на тежестта при очевидната и по-голяма ширина със сигурност е по-ниско така , че извода не е само очевиден , а и обективно установен и то многократно, а масата има и своите плюсове , не само минуси и когато колата си има съответните системи тя може да се контролира в определени граници.Когато излезеш извън тях дори и да си по-лек това с нищо няма да ти помогне.
                            Да, с около 8см. е по-широка 1743 -> 1824 за 159 външна страна гуми

                            Comment


                            • #29
                              156-та и особено пълния фейслифт след 2003 си е много хубава кола.Когато продадох моята 156-ца /вътрешния фейс/през 2009г. се бях насочил именно към такава , но в България нямаше никакво предлагане на читави екземпляри , 2 спортвагона , единия от които с големия мотор-2.4 -175 к.с. който бе акцизен и само един седан със същия като на моята предишна мотора-116к.с.Гледах ги всичките , нищо не ми хареса , а нямах нито време , нито търпение да хода по Италия или Германия за друга Алфа.Видях 159-та съвесм случайно на живо и не можах да устоя на изкушението , макар , че цената бе двойна на 156-те и всичките ми познати да ми пееха , че съм луд да дам толкова пари за Алфа , а не за нещо немско.Аз обаче не ги дишам нещо немските коли /особено групата ФВ/и въобще не се двоумих.Отначало честно казано ми се струваше прекалено голяма и тежка , но вече и свикнах и се кефя максимално.156-та особено фейслифта продължава да ми харесва и е чудесен избор за парите си , като винаги когато се возя в нея /имам приятел с такава/ усещането е за изключително приятен автомобил, а с мотора от 175к.с. дори и в стоков вариант си е направо супер.
                              Alfa Romeo Giulietta 170hp

                              Comment


                              • #30
                                Единият от колегите спомена че има разлика в окачването на 156 и 156 Фейслифт. Има ли разлика в действителност и каква е тя?

                                Comment

                                Working...
                                X